Planering

Måste planera min vecka så den går ihop
  • Tisdagen nagelbyggning och DH kväll med tjejerna.
  • Tisdag har jag ett möte på jobbet kl 9, så lämnar jag bilen då måste jag vara där till 9.
  • Onsdag ska vi på studiebesök med jobbet. Det ska bli jätteroligt! 2 timmar på fm.
  • Torsdagen jobbar B hela torsdagen så då har jag doggisarna.
  • Bilen ska in på lagning någon dag, hämtning och lämning. Betyder att man förlorar 1-3 arbetstimmar :(
  • Dom kommer & fixar våran balkong någon dag denna veckan. Enligt grannen läcker den.. Skulle ringa 1 dag innan dom kom, svårt att planera in.
  • Måste ringa vaktmästaren pga av att det är stopp i vasken i köket, för 7/11 gången. B jobbar förmiddag så kommer dom innan 13 måste jag vara hemma. Ytterligare jobb timmar förlorade :( Efterom det inte kommer vara samma företag som fixar balkongen och vasken, så sannolikeheten att dom ska komma samtidigt är lika med noll.Det är tydligen fel på rörer i husen, så det blir stopp väldigt lätt. Nästan varje gång man varit borta 1 vecka så har man stopp när man kommer hem, kul? Trott att det skulle lösas upp själv, men inte. Så då kommer dom och borrar i rören igen.
  • Utöver detta skulle jag behöva jobba 2-3 pass på x-tra jobbet utöver vanliga jobbet. På vanliga jobbet måste man jobba igen alla timmar som gått förlorade pga fixet i lägenheten samt bilen.
Det känns inte så lätt att få ihop detta.. I will do my best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0