Ny fru kanske

Dagens roligaste:
På mitt jobb har jag en på min avdelning som är 40 och officiellt singel och på en annan avdeling så jobbar en man som är gift med en filipinska. Dessa 2 män bor i samma kommun och imorse samåkte singeln (X) med han som är gift (Y). Y:s fru ville veta om X fortfarande är singel, jo det var han ju..Satt dom och snackade lite Y påpekade för X att han blir ju inte yngre, hade det inte varit roligt att haft någon osv. Det hela resulterade att Ys fru syster (28 år) var  intresserad av att flytta till hit, så Y undade om X var intresserad haha. Jo det kanske hade varit roligt för X att ha en partner men man kanske vill ha lite äkta kärlek inte en "köpe fru". Även om X nu hade varit desperat hade han inte velat välja fru själv. Jag höll på att dö när X berättade detta för mig, hallå man frågar väl inte sånt? Det är inte heller så roligt att bli "släkt" med sina arbetskamrater eller hur? Folk har ingen skam i kroppen..

Någon annan som är intresserad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0