Mina damer & herrar jag ger er Paul Potts

Detta är helt fantastisk, kommer ihåg när jag såg detta avsnitt på TV i Britain's got Talent.
När han sa att han skulle sjunga opera, så tänkte man ju bara herregud, detta kommer att bli pinsamt. Simon himmlade med ögonen och alla såg besvärade ut. Paul var så osäker och nervös när han gick ut på scenen och när han började sjunga fick han stående ovationer. Simon sitter bara helt chockad och stirrar,  omdömmet från honom var Absolut fantastic, bara det säger mera än tusen ord. Vilken fantastiskt talang och nu är han den stjärna han förtjänar.
Jag får gås hud på hela kroppen när jag hör honom sjunga, det är helt fantastiskt!
Klippet nedan kommer från första framträdandet och här kan ni se finalen som han vann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0