Luften ur

Veckans :)
Jag har fått 1000:- i löneförhöjning, litet tillskott i kassan är alltid välkommet :) Sedan har jag fått beröm av min chef för att jag jobbade så mycket i sommras, jag blev helt "chockad" för han brukar inte ge beröm . Men jag sög åt mig som en svamp haha. Bästa att passa på liksom ;)

Nästa veckas se fram emot:
På tisdag ska jag träffa mina ILVA flickor första gången på jätte länge när Desperate Housewifes börjar igen. Det ska bli jätte trevligt. Vi ska vara hemma hos Malin som har flyttat så det blir spännande att se hur dom fått det. Karen har oxå flyttat så vi får vara hos henne nästa gång & se hur hon har det. Hon hade tyvärr inflyttningsfesten dagen vi åkte till Turkiet. Tur att DH börjar igen så man har sina tjej kvällar att se framemot, denna hösten kommer ej att bli rolig. Jobba, jobba, jobba och spara, spara och åter spara. Många har frågat mig om det är värt det att spara för att åka till thailand i 2 veckor, ja det är värt det. Vi jag & B ska åka med mina föräldrar + lillebror och hans föräldrar, det kanske är sista chansen för alla att åka ihop. Min lillebror tar studenten nästa år, sen vet man ju inte vad som händer. Själva resan är inte så blodigt dyr, men vi har valt ett lite finare hotell, det var alla överens om. Men jag vill ha pengar att shoppa för, bättre att ha för mycket pengar med sig än för lite resonerar jag. Det som blir över kanske kan bli en resa nästa höst.. om det blir något över ;) Sen har jag ju min jävla restskatt, förlåt om jag är tjatig, men det är så jävla onödiga pengar :( Sedan ska man ju på lite utflykter där nere, även om man har ett fint hotell ska man ju inte uggla på hotellrummet hela
 tiden.

Dagens roligaste eller sjukaste eller nått:
Min jobb kompis X ringde till sin tjejkompis igår tror jag att det var, men hon hade inte tid att prata för hon vaxade muffen på sin tjejkompis?!  Jag frågade muffen, inte bara bilinilinjen. Nä muffen. Frågade då om dom hade en affär eller något, absolut inte var svaret. Alltså "bara" två hetro kompisar där den ena vaxar muffen på den andra, helt normalt. Not! Jag älskar er mina tjejkompisar men jag kommer ALDRIG att vaxa muffen på er. Det finns salonger man kan gå till och göra sånt, tänk bara "synen" av sin kompis muff blandat med skaderisken om man gör det fel, för hett vax eller nått. (Aj) Är ni desperata efter vaxa muffen hjälp så ska jag göra mitt bästa att vaska fram något telefon nummer till någon salong haha. Jag kan kanske vara med till gynekologen och hålla handen om det skulle vara något allvarligt, om jag fick stå i axelhöjd och kolla in i väggen haha. Tur att alla kompisar är olika, vi vått & tort heter det ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0