Mattan

Nu är mattan oxå fixad! Ringde och frågade vad det kostade, vilka tider man kan lämna in den. Då säger han i andra änden att dom hämtar inom Malmö. Hur mycket extra frågar jag för att inte få en räknings chock, det ingår hämtning och lämning i priset. Perfekt, bokat. Tänkte att har man tur så får man matt skrället tvättat innan jul. Vänta du ska få prata med leverans killen säger manen. När kan du komma frågar jag, jag kan komma nu på förmiddagen säger leveransmannen & så 1,5 timme senare var mattan hämtad. Klar om en vecka, super!!

Någon annan som är intresserad heter det Matt-Tvätt Experten 040-93 33 53. (Min matta kostar 190:-/m2)
Ps ni kan ju vänta så jag ser att mattan kommer tillbaka oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0