Måndags bravader

Mail från en gammal kollega på ILVA:
"Idag på jobbet kom jag och Carina att prata om hur mycket vi saknar dig på jobbet,
vi tre hade ju några "goa" söndagar ihop!"
Ni är så gulliga I miss you too, ni jobbar ju aldrig när jag är inne och hälsar på. Fast nu var det nog 100 år sen jag var på ILVA men mamma kommer i helgen och hon vill alltid till ILVA. Så jag kommer kanske till helgen då :) Se till att jobba det fungerar inte att vara ledig när ni får fin främmande ;)

Jag har äntilgen bytt till vinterdäck på bilen idag, taaaddaaaa. Höll på att bryta benet när jag lastade ur dom bytta däcken bara. Säckekärran var fellastad när jag skulle tippa den så tappade jag balansen och fick 4 st sommardäck, 1 säck toa-lätt (kattsand 55 liter) inklusive en säckekärra över mig. Som tur är är ju stålrammen på säckekärran lite böjd och där hamnade mitt ben. Så allt gick bra, det måste sett helt sjukt ut haha.

På väg hem från däckbytet (innan insidenten med säckekärran) svängde vi förbi zoo affären, hittade fina selar till doggisarna. Tänker på Magnus Ugglas nitar & läder haha. Selarna finns på Jäger Zoo i Malmö märket heter Flamingo. Har kollat efter selar till doggisarna innan men inte hittat något. Selarna kan sitta jättebra men så sätter dom dit något stort plast spänne som är 1,5 cm brett och det hamnar ju alltid i armhålan, det kan inte vara skönt. Nu hittade jag dessa spännet är mitt under det är ju kanon förutom att hundarna är lång håriga och husse kommer få nippran :) Men huvudsaken är att dom sitter bra på doggisarna, dessutom kostade dom bara 139 kr styck vilket är ett litet fynd. Selarn brukar vara skit dyra.

image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0