Husvisningar

Idag har vi varit och tittat på 2 hus i Klågerup. Den ena visningen var 12:10 den andra 14:30. Då kan vi ju köra till IKEA och käka lunch imellan föreslod jag.. jo tjena typ alla familjer i hela skåne var på IKEA. Åk aldrig dit en lördag eller söndag.

Här kommer i alla fall husen:
Hus nr. 1  var jättefint inget att göra bara att flytta in. Nackdelar är lite litet sedan håller dom på att bygga ett helt nytt bostadsområde på baksidan, då vet man inte hur utskiten blir. Trädgården var oxå lite liten. Bara 2 sovrum. Vi tror även att detta hus kommer att skjuta ihöjden i budgivningen.

Hus nr. 2 var fint. Måste tapetseras om samt var några golv mattor inte så fina. Men här finns det lite möjligheter. 2 stora sovrum samt 2 mindre. Lte weird var att dom som ägde huset var hemma när vi hade visning och det var bara jag och B..

Vad säger ni? Hus 1 är finast men går som sagt inte att göras större....

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror jag hejar på hus 2! Jag gillar när där är lite å göra jue... :) Liksom sätta sin egen stil. Men det är sjukt svårt att säga... :)
Puss haj!

2007-11-18 @ 21:29:06
Postat av: Annica

Jag hejar också på hus 2! =)
Om ni nu inte kan tänka er att flytta till Bjärred så att vi alla kan bo där sen i harmoni! =)
Vackert va?
Puss haaaaj

2007-11-20 @ 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0