Hårproblem

Jag hatar mitt hår för tillfället.. Fixa det då tänker ni då. Men jag vet ju inte hur jag ska ha det men jag har två starka kandidater. Långt nougat färgat svallande lockigt eller kort glansigt och svart som natten. Eller något annat roligt.

Jag har för kort hår för svallet och då måste jag spara mera.. Hur mycket till måste man spara för att det ska bli perfekt och inte "lönshrdkrull" innan permanenten?! Bara klippa topparna under tiden är inte roligt, fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller är det alltid för länge. Korta pagen är snygg och jag passar bra i den men då måste man fixa håret. Sedan kan man inte sätta upp håret. Vad säger ni??


image50

Lång svallande eller kort och glansigt, det är den stora frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0