Duktiga jag ;)

Jag har lagat mat åt min sjukling B, som är hemma och "döende" haha. Tror inte att det är så allvarligt nån basill eller ett virus. Torsk med ägg och persiljesås blev det. Sedan har jag börjat att städa i garderoben, min walk-in closet.. Kanske kommer en lite bild därifrån nån gång, inte för att det är så mycket att se men ändå.

Så kommer vi få fänsterputsning i helgen, wwiiii äntligen! Så tänker jag julpynta ihelgen, 1 vecka för tidigt. Det kommer sig för att dels får jag fönstren putsade, då ska allt ner lampor blommor. Det känns lite onödigt att sätta tillbaka lampor som ska bort 6-7 dagar senare. Sedan får vi besök på torsdagen tiills tisdagen då vill man ju inte julpynta mitt i främmandet. Men det är ju jättemysigt med lite stjärnor och stakar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0