Besök

Nu har mamma & Ruben kommit ner på besök, det är alltid roligt att få lite främmande. Imorgon ska jag, B och mamma åka över till Köpenhamn och gå på julmarknad på tivoli ska bli jätte mysigt! Ruben är och jagar och kommer hem på söndag kväll, B jobbar så jag och mamma har varit ensama nu på em.  Vi har varit på lva och hälsat på lite & som vanligt jobbade varken Anna eller Carina :( fick ialla fall träffa Åsa :) Tog varsin Chai Latte på Espresso House på ilva, dom har den bästa chai latten.

Nu ska jag kolla på idol, heja Amanda & Marie!



Favoriterna i högtalarna:
Gun's N Roses - Best of Guns N Roses

annars något annat hårt som:
Iron Maiden - Fear of the dark
Marlyn Manson - Mechanical Animals
Metallica - Black Album
Nirvana - Nevermind och Unplugged
Hole - Celebrity Skin och Live throught this

Som ni fattar har jag en hårdrocksperiod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0