Söndagen

Dagen har bestått av sovmorgon, jag blir så trött på mig själv. Kommer verkligen inte upp ur sängen. Sedan har jag spenderat dagen i min walkin-closett med att fixa iordning. När vi var & handlade skulle vi handla spik men det glömde jag naturligtvis när jag kom till underklädsavdelnngen. Min kompis A har tipsat mig om schysta bh:ar på ICA maxi, så det blev 2 st för 200:-. Sedan kom bikinisarna, hittade fin bh och 2 st matchande nederedelar till. Utmärkt turkiet resan är räddad!!

Håller nu på att laga mat det blir potaismoussaka, smaskens. Det är så typiskt mig & b att äta så sent. Har gjort mycket mat så jag kan ta med till jobb i veckan. Kommer att ha en monstervecka.. Vi jag & en av projektledarna kommer att få besök av en man från London. Det ska bli kul men inget får gå snett nu, jobbet måste bli perfekt!! Så måste man ju få till svengelskan igen hahaha. Måste kolla till maten.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: A

Tja!!! vad kul att få läsa lite skitsnack från dig när man inte pratar så ofta med dig i telefon.. Men du får nog ta och slå upp hur man stavar till garderob på engelska..om du nu också skulle slipa lite på din engelska inför besöket från London på jobbet..;-) Kram på dig..Gustav hälsar oxå! P.s. visst var Bh:n bra..

2007-07-02 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0