Pitstop hemma

Har massa tid att jobba igen sen jag hade besök härom veckan. Så idag jobbade jag över & larmade & låste. Jag som sagt att jag aldrig ska vara själv kvar. Men det fanns andra folk längre bort i byggnaden som tur var. Annars hade jag aldrig stannat. Är nu hemma för att byta om och åka till stallet. Får väl rasta mamma mu lite ugen & mig själv ;) Skulle behöva ut & springa lite oxå.. undrar om foten håller.. Den blev ju bara lite svullen sist hmm. Hur fan ska man annars bli smal till Turkiet?
Jag skulle behöva både en egen kock och en personlig tränare, det låter ju jättebilligt ;) Annars kan man ju göra som tjejerna i ett korkat TV program härom dagen. Dom ville ha anorexia?! det är inget man vill ha. Om man inte har det, har man nog missat poängen eftersom det är ett missbruk/sjukdom som inte är självvalt. Dom var så korkade, dom kämpade med att inte äta, Wackos!!! svammel
Jag måste ialla fall trimma tillmig lite, får bli lite hederlig motion, med ridning istället.

Måste skynda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0