Perfekta paret?

Har just sett filmen Holiday igen. Den är underbar! Underbara skådisar. Kate Winslet är fantastisk, alltid naturligt vacker och en underbar skådespelserska det är oxå Cameron Diaz. Jack Black är så rolig. Eli Wallach (Artur) förgyller filmen. Sist men inte minst, Jude Law. Jag är kär. Var inget stort fan av honom innan men sedan jag såg Holiday, WOW. Har nu sett flera filmer med honom, han är duktig och mycket snygg!

Men det är som med Brad Pitt så länge dom ser ut som dom gör får dom ingen credit för sina roller. Se bara på Charlize Theron hon fick göra sig okännbar i Monster för att att vinna en oscar. Men både Jude & Brad har varit oscars nominerade så det så, många tror att man gillar Jude & Brad för deras utseende men det är bara ett STORT PLUS!

Åter till det perfekta paret:
Cameron Diaz & Jude Law är väl båda singlar. (Fast det ryktas om att hon dajtar David de Rotschild.) Så varför inte slå sina påsar ihop. Blir nästan som i filmen. Han är skild inte änkling och han har 3 barn istället för 2.
Dom skulle vara rena dynamiten!

Nu ska jag gå och lägga mig ensam :(  typsikt jag som känner mig som på små moln. Tänk vad en film kan göra en lycklig!!

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0