Monster måndag

Hej hopp..

Har "nyss" kommit hem från jobbet efter en sjuk dag. Hade deadline vid 19 då skulle mitt jobb skickas med bud till england, skrivaren spottade ut sista sidan vid 19. Men jag hann :) Annars vet jag inte vad som hade hänt.. *hemsk tanke* Lagar nu mat som jag ska ta med till jobb imorgon. Det är ju då engelsmannen kommer & då måste man ju ha "batterier med sig."  Svar på gårdagens kommentar: man behöver faktiskt inte kunna stava på svengelska för att prata svengelska så det så. För mitt försvar ska jag säga att jag skrev i förbifarten igår. ;)
I veckan kanske man blir bjuden på mat av jobbet med engelsmannen & projektledaren.. Då kanske man kan charma till sig ett jobb i London, det hade varit  fett! Tänk att få jobba i London! Helt underbar stad med sjuk shopping ;) Meddelande till mamma: Någon gång kommer jag flytta tillbaka okej & någon gång kommer du att få barnbarn. Var inte orolig. 

Meddelande till Familjen Bohman: haha nu kommer J bli sur ;) A:s kille J gillar inte att bli kallad för Bohman i efternamn då det är A:s efternamn. Det är lika kul varje gång. Gör en gullig film av Gustav & skicka den till mig!

Måste gå & göra mig färdig för "nanning". Välja kläder inför besöket imorgon, fixa klart maten & rasta doggisarna.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0