Mindre regn idag, vad har hänt?!

Ingen har väl missat att det regnat i Skåne? Jag glömde min regn jacka i dalarna :( tur att man jobbat dygnet runt senaste veckan. Mamma glöm inte att ta med. Kolla in regnet här eller här.

Var på stallfest i kväll, svinkallt, men det regnade inte?! Vad har hänt det har regnat i 2 veckor, jag är lite skadeglad på dom som har semester. Som gnuggade in i anskitet på en att som skulle vara lediga efter midssomar haha, vad fick dom? 2 veckors regn. Somliga straffar gud med det samma, hehe. Karma som Earl i my name is Earl skulle säga.

Imorgon har Allie 25 års fest! Med tema after sun/after ski, för min del blir det after ski. Krogen kommer vara helt uteslutet för så kommer man svettas ihjäl. Hon har hyrt ett tält för 80 pers tror jag (sjukt stor släkt) som ska stå i hennes brors trädgård. Det kommer att vara svinkallt., lägg få till att jag fryser för jämnan.

Glömde en hunk igår, hur kunde jag?! David Beckham!! Blev helt chockad hur jag kunde glömma..
Min B är oxå riktigt stilig när han lägger manken till.

Årets äkligaste: Natur pillerna som mamma vill att jag ska testa. Kräks nästan var gång. Smakar skit, hur kan man tillerka så äkliga piller?!

Dagens roligaste: Laddade hem sommarpratet med Filip & Fredrik idag. Dom är verkligen inte kloka.
Skrattade så tårarna rann vid händelsen med pissoar tvålen i texas.

I-Landsproblem:
Veckans weirdo: Tilde de Paula & Runar, det stämmer ej. Hon verkar så gullig & trevlig, han helt pantad. Bara han och Carolas bröllopp cocco. Varför varför varför väljer hon Runar?

Varför säger ingen till Britney att hon ska skärpa sig, växa upp & skaffa en stylist. Som tvingar henne att sätta på sig snygga kläder, hjälper henne med håret & hyn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0