Jobba jobba jobba..

Middagen vart av vi var på salt & brygga som ligger i västra hamnen. Tankade in mina bilder från kameran idag, hittade då dessa som är  tagna i västra hamnen. Passade ju bra med tanke på att resturangen ligger där.
Imorse spöregnade det, men vi hade nästan en lika fin kväll som på bilderna *nästan*.

Denna middag har jag färtjänat shit som jag jobbat, tänker inte ha dåligt samvete för att jag tar av pengarna på sista raden. Som alla så fint uttrycker det, det är alltså företages vinst. Gott var det, fick även taxi hem. Liftade med engelsmannen fast han gick av efter hälften.

Har fått det skåp av Annelie idag, Tack så mycket!! Du är så söt.


Hittade även bilder från midsommar, kommer vid senare tillfälle så håll till godo :)

kram på er

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0