Hemma

Idag har jag gått upp tidigt, se där ja. Mycket nöjd med det faktum att jag kom upp vid 9.20. Jag har städat, surfat, handlat mat och lagat mat till örebrogästerna. Med sig hade dom B och doggisarna, dom blev jätteglada att vara hemma. Ska ut och springa lite senare, måste bli smal och spara pengar till stora resan & rest skatten :(
Nu ska jag fråga svärmor om hon vill åka och handla lite kläder.

Föresten det värsta har inte varit att tvätta håret.. bära måste vara värre, hänga tvätt nä nu vet jag sträcka armarna rakt ut.

Dagens låt:
Rob'n Raz - Big City Life från filmen sökarna. Love that song!!
Tack till Totte som fixade den till mig.
(Har bara haft den på ett trasigt kassetband innan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0