Gårdagen

Jätte kul att träffa Malin igen det var så länge sedan.. hennes kille Micke var super trevlig! Dom kom först hem till mig sedan åkte vi ner till lilla torg. Gästerna fick välja blev Mello Yellow, bra val (förutom insidenten i västra hamnen när mamma & R hälsade på. När mamma & B blev utan beställning. Men det var som sagt i hamnen nu var vi ju på lilla torg. Jag hade redan ätit på jobbet så jag tog tapas, mmmm va gott.. brie med fikonsalsa bla. Vi satt och pratade och skvallrade lite, ganska mkt att ta igen.
Det är det som är så skönt med bra kompisar man behöver inte höras jämt och ständigt. Men när man träffas eller pratar är det som det alltid har varit.

Blev lite "jobbsnack" med tanke på att M jobbar med webb på en reklambyrå i sthlm. Han var så snäll att han bjöd på maten. Då kunde jag ju inte vara sämre så jag bjöd på fika och en rundtur i Malmö.


Här kommer hon ialla fall, "min" Malin. Hon är den genuint gladaste person jag känner ,
hon är alltid glad. Visst blir man glad att se henne?



image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0