En monsterdag till..

Hej!

Nyss hemkommen från jobbet.. Blod svett & nästan tårar. Engelsmannen är jättetrevlig, han jobbar dock i Bristol och inte London. Men det hade varit roligt att jobba där oxå :)
Apprå på svengelska jag sa en jätte rolig grej idag. Vi gjorde ett 6-sidigt uppslag så skulle jag säga sex uppslag vilket är six spread (& absolut inget snuskigt!!) men jag sa sex spread så det lät jätte snuskigt. Fick höra det ett par gånger av mina kära arbetskamrater, tack så mycket ;) Imorgon blir det förmodligen middag på Salt & Brygga i Malmö, nått ska man ju fn ha för allt övertidsslit ;) Men det är jätte bra med övertid, måste ha pengar til Thailand!
Måste måste måste spara!!!

Vi i malmö önskar mamma lycka till med jobbet hon sökt!!
Måste gå & fixa iordning tills imorgon, so long.

Kram

Ps: Här kommer en bild på familjen i Dalarnas hundvalp dom beställt!
Det är finsk stövare & hunden är en hon:

Valp


Kommentarer
Postat av: Plastpappa

Hunden heter Jussan!

2007-07-04 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0