Duktiga jag ;)

Idag har jag varit duktig! Jag har köpt nya vindrutetorkare och alldeles bytt alldeles själv, manliga släktet glodde som fan. Trodde väl att jag inte skulle klara det, tji fick dom! Åkte till statoil efter och kollade oljan,kylarvattnet och fyllde på spolarvätska samt böt ett positionsljus fram. (Vet att det heter bytte men jag kommer från dalarna och då säger man saker som tröck på knappen (tryckte) och sullat (spillt). Get used to it ;) More Dalmål is comming..
Å glömde, har äntligen fått tummen ur röven och köpt en skruvdragare. Köpte även en elastisk bogserlina kom ju ihåg att det blev lite krisigt när min förra bil skulle bogseras. Hittade även lite annat smått och gott på Biltema.

Jag har även hunnit med att springa en vända och kört lite styrka hemma. Är riktigt stolt över mig själv haha. Hoppas nu att foten "håller", so far so good :)

Han se slutetet av Las Vegas, ååå Melinda (Molly Sims) & Danny (Josh Duhamel) är så söta ihop. Jag tycker att han ska dumpa Fergie och bli ihop med Molly istället. Hon är 100 gånger snyggare!
Som att det inte var nog så kom reklamen om lördagens film, Åter till Cold Mountain jippi. Ännu en favorit, Jude Law, fast jag har den ju på dvd men har bara sett den 1 ggr på TV. Å vilken härlig film! Har ni tid över på lördag se den 20:05 på TV4+.

Här är dom, mitt perfekta tilltänkta par ;)

image28


Molly Sims är oxå känd för $30 Miljoners bikini i diamant som hon fotades i för Sport Illustrated -06. Tror ni jag hinner få "hennes" kropp innan Turkiet?! Jag har ialla fall motionerat idag ;)
Kom igen håll tummarna.. haha

image29


Dagens :(
B kommer inte på lördag som jag trott utan på söndag. Huvudsaken att han och doggisarna kommer tillbaka så är väl en dag extra inget. Han är nog chockad jag brukar aldrig vara så kärlekskrank :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Nejnej! Han ska dumpa Fergie och ta Malin! =)

2007-07-30 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0