Uppdatering

Lördagen var mycket trevlig, klart klart över förväntan. Trevliga männinskor och god mat. B blev lite full, och jätte bakis i söndags haha. En annan fick ju köra, nåja det kommer bli andra bullar när B tar körkort. Förutom festen var jag även och red en vända på "mammi" (mamma mu), red ut en liten vända och det gick bra. Hon kan bli så stingslig ibland, B ringde när jag red och då blev hon lite stressad. Kanske var det låten "värsta schlagern" som gjorde det ;) Nr jag kom hem sprang jag en vända. Duktigt! När jag springer kör jag alltid stryrka hemma efteråt. Söndagen spenderades när jag äntligen vaknade i lugn och ro bland annat solandes på balkongen med lite postorderkataloger. B blir alltid helt svettig när jag tar fram mina kataloger för jag älskar postorderkataloger! Särskilt H&M katalogen. Sedan på kvällen tog jag B på en promenix. Idag har jag varit ute och sprungit igen. Många + till mig!!

Imorgon är det MFF-HIF, jag hejar på MFF och B på HIF. Vi ville se matchen igår, men folk som aldrig går på fotboll på jobbet måste naturligtvis ta med kunder när det är skånederby. Blää på dom, låt dom se något stockholmslag istället. Finns 1 biljett kvar, nu måste dom hosta upp en till.. Vi har normalt 10 biljetter till vårat förfogande, som man anmäler sig till. Och som ni fattar går kunder före.. bläää

Grattis mamma som fick 7 rätt på hästarna i lördags! Årsdagen av älskade Mirinas färd till himmelen, det är nog som du säger att "Fiffi" skickade en hälsning för de 10 åren vi fick ihop.

Mirina "FIffi"

image32


Nu till helgen ska mamma och Ruben hämta hem sin nya valp "Jussan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0