Extra jobb

Nu går det undan! Min kompis Cina har fixat extra jobb till mig på Intervjubolaget Imri. Så nu kommer jag kanske inte uppdatera så bra, ska försöka jobba så mycket som jag orkar och hinner på kvällar och helger. Nu är nog Thailandresan i hamn: extra jobb=extra pengar! Jippi.

Mando Diao var jättebra, men ljudet var ej det bästa och det var det inte under Timbuktu heller. Men Mando låter lika bra live som på skiva och det är inte dåligt! När Gustav sa -Hej jag heter Gustav (Norén) och är från Borlänge på riktigt dalmål, längtade jag hem haha. Han är inte snygg snygg men han har något visst, kanske för att han är en kille med gitarr haha. Han har ju även blvit vald till sveriges stiligast man 2004 av Café och sveriges sexigaste man 2006 av tidningen Plaza. Han har även 2 bröder som är framgångsrika musiker i bandet Sugerplum Fairy, det händer ju inte så ofta. Jag har knappt hört dom men jag tycker att dom låter som ett yngre Mando Diao. Björn Dixgårds solo i låten Ochrasy var magistk!

image43

Gustav från Mando Diao..

Jag pratade med lille Gustav från dalarna i telefonen idag han är så gullig! Hans mamma har lovat att skicka en liten video av honom till mig. Men det verkar ju aldrig hända...

Kommentarer
Postat av: A.

Sorry! Jag har prövat skicka en film till dig men det gick inte så bra... vår uppkoppling är inte så snabb och filmen var nog för stor.. ska filma honom igen med nyaa kameran och göra ett försök till... Den som väntar på nåt gott..

2007-08-27 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0