Ankan

Min arbetskamrat Totte har varit på semester och han har fått en plast anka i present av en kompis & denna anka bor på Elanders. När Totte var borta gjorde vi som en rolig grej att fota ankan och skicka MMS till honom varje dag. Nu ska ni få ta del av resultatet...

image34

Börjar överst till väster:
  1. Hängd i taket.
  2. "Leker" lite med en kompis..
  3. Simmar i handfatet
  4. Är i Karibien
  5. Simmar i kaffekokaren
  6. I Niklas gylf
  7. Bilden talar för sig själv..
  8. Duck me med elaka ögonbryn
  9. Inplastad
  10. I stora skärmaskinen, fick han sista dagen på semestern. Med texten choop choop
  11. Väntade ett par timmar innan jag skickade en bild på mig & ankan. He made it!
Detta var dagens höjdpunkt på prepressavdelningen haha

Kommentarer
Postat av: Jenny Petersson

Hahaha, tänk att jag kunde veta att ankan satt i Niklas byxa :-D

2007-08-27 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0